Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12304
Title: | Особливості формування пізнавальних процесів і самооцінки дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку |
Authors: | Карнаух, Леся Петрівна |
Keywords: | діти дошкільного віку діти з затримкою психічного розвитку освітній процес педагогічні умови |
Issue Date: | 10-Apr-2020 |
Publisher: | Умань: ВПЦ «Візаві» |
Citation: | Карнах Л.П. Особливості формування пізнавальних процесів і самооцінки дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку. Вісник Науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки за матеріалами VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю: «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика» (10-11 квітня 2020 р.) / [гол. ред. Демченко І.І.]. Умань: ВПЦ «Візаві», 2020 р. Вип. VІ. С. 132–133. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12304 |
Appears in Collections: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Карнаух.pdf | 127,43 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.