Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12304
Title: Особливості формування пізнавальних процесів і самооцінки дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку
Authors: Карнаух, Леся Петрівна
Keywords: діти дошкільного віку
діти з затримкою психічного розвитку
освітній процес
педагогічні умови
Issue Date: 10-Apr-2020
Publisher: Умань: ВПЦ «Візаві»
Citation: Карнах Л.П. Особливості формування пізнавальних процесів і самооцінки дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку. Вісник Науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки за матеріалами VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю: «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика» (10-11 квітня 2020 р.) / [гол. ред. Демченко І.І.]. Умань: ВПЦ «Візаві», 2020 р. Вип. VІ. С. 132–133.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12304
Appears in Collections:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Карнаух.pdf127,43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.