Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12304
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарнаух, Леся Петрівна-
dc.date.accessioned2020-05-14T12:15:06Z-
dc.date.available2020-05-14T12:15:06Z-
dc.date.issued2020-04-10-
dc.identifier.citationКарнах Л.П. Особливості формування пізнавальних процесів і самооцінки дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку. Вісник Науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки за матеріалами VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю: «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика» (10-11 квітня 2020 р.) / [гол. ред. Демченко І.І.]. Умань: ВПЦ «Візаві», 2020 р. Вип. VІ. С. 132–133.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12304-
dc.publisherУмань: ВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectдіти з затримкою психічного розвиткуuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.titleОсобливості формування пізнавальних процесів і самооцінки дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвиткуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Карнаух.pdf127,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.