Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12304
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Карнаух, Леся Петрівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-14T12:15:06Z | - |
dc.date.available | 2020-05-14T12:15:06Z | - |
dc.date.issued | 2020-04-10 | - |
dc.identifier.citation | Карнах Л.П. Особливості формування пізнавальних процесів і самооцінки дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку. Вісник Науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки за матеріалами VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю: «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика» (10-11 квітня 2020 р.) / [гол. ред. Демченко І.І.]. Умань: ВПЦ «Візаві», 2020 р. Вип. VІ. С. 132–133. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12304 | - |
dc.publisher | Умань: ВПЦ «Візаві» | uk_UA |
dc.subject | діти дошкільного віку | uk_UA |
dc.subject | діти з затримкою психічного розвитку | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.subject | педагогічні умови | uk_UA |
dc.title | Особливості формування пізнавальних процесів і самооцінки дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Карнаух.pdf | 127,43 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.