Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12352
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛитвиненко, Віктор Юрійович-
dc.date.accessioned2020-05-15T12:58:56Z-
dc.date.available2020-05-15T12:58:56Z-
dc.date.issued2020-01-
dc.identifier.citationСЕРЕДНІЙ ПОКАЗНИК УСПІШНОСТІ УЧНІВ, ЯК ЗАСІБ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ (ДОСВІД ФРАНЦУЗЬКИХ КОЛЕЖІВ) Матеріали IV Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «ІНОЗЕМНА МОВА У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ СПЕЦІАЛІСТІВ: ПРОБЛЕМИ ТА СТРАТЕГІЇ» 20 лютого 2020 року С. 122-124uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12352-
dc.descriptionПро надійність оцінювання можна говорити тоді, коли кілька учителів оцінили учнівську роботу однаково. Це ж саме можна сказати про учнівські роботи, при перевірці яких кілька вчителів визначили однаковий середній бал і однакове відхилення.uk_UA
dc.description.abstractПро надійність оцінювання можна говорити тоді, коли кілька учителів оцінили учнівську роботу однаково. Це ж саме можна сказати про учнівські роботи, при перевірці яких кілька вчителів визначили однаковий середній бал і однакове відхилення.uk_UA
dc.publisherЦентральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка (м. Кропивницький, Україна)uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;81'242 (100) (04)-
dc.subjectколежuk_UA
dc.subjectвивченняuk_UA
dc.subjectучительuk_UA
dc.subjectвивчення французької мовиuk_UA
dc.subjectшколаuk_UA
dc.subjectфранцузькаuk_UA
dc.subjectурокuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectпедагогuk_UA
dc.subjectнаукаuk_UA
dc.titleСЕРЕДНІЙ ПОКАЗНИК УСПІШНОСТІ УЧНІВ, ЯК ЗАСІБ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ (ДОСВІД ФРАНЦУЗЬКИХ КОЛЕЖІВ)uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
article_Lytvynenko.pdf230,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.