Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12355
Назва: | ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ |
Автори: | Литвиненко, Віктор Юрійович |
Ключові слова: | технології вивчення французької мови педагоги соціальний статус іноземні мови учитель, урок навчання |
Дата публікації: | лют-2020 |
Видавництво: | Uman УНУС |
Бібліографічний опис: | Литвиненко В.Ю. ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ Матеріали І Міжнародної Інтернет-конференції «Проблеми лінгвістики й методики викладання мов у контексті входження України в Європейський простір», 09 квітня 2020 року С.1-2 |
Короткий огляд (реферат): | Реалізація інноваційних підходів значно полегшує та оптимізує навчальний процес. Проте головними перевагами прогресивних методик є розкриття потенціалу учнів у різноманітних сферах життєдіяльності, їх інтелектуальних, творчих якостей, сприянню підвищенню мотивації до навчання, активізація пізнавальної діяльності та спонукання до творчого пошуку і самовдосконалення. |
Опис: | Метою тез є більш детальний розгляд особливостей інтерактивних технологій, як однієї з ефективних форм стимулювання учнів до вивчення іноземних мов на прикладі французької мови. Актуальність дослідження полягає у тому, що володіння навичками іншомовної комунікативної компетентності стало розглядатися як засіб соціалізації, засіб, що об’єднує держави і народи. Саме тому сьогодні необхідно приділяти серйозну увагу ефективності та якості процесу навчання іноземних мов. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12355 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Литвиненко_тези.pdf | 468,89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.