Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12362
Title: Мотивація соціально відповідального бізнесу як необхідна передумова його впровадження
Authors: Бержанір, Анатолій Леонідович
Keywords: бізнес
соціальна відповідальність
мотивація
соціальна сфера
мотиваційні чинники
активна мотивація
Issue Date: 2-Apr-2020
Publisher: Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара
Citation: Бержанір А. Л. Мотивація соціально відповідального бізнесу як необхідна передумова його впровадження. Економіка і менеджмент 2020: перспективи інтеграції та інноваційного розвитку : зб. наук. праць Міжнар. наук.-практ. конф., 2–3 квіт. 2020 р. : у 7 т. Т. 1. Соціально-економічні аспекти управління підприємствами: теорія та практика. Дніпро : Видавець Біла К. О., 2020. C. 9–11.
Series/Report no.: УДК;336
ББК;65.01
Abstract: У статті досліджено необхідність підвищення значущості соціальної спрямованості підприємницької діяльності. Доведено, що зростання обсягів соціальної відповідальності бізнесу обумовлює потребу формування системи мотивації підприємців до діяльності у соціальній сфері. Обгрунтовано систему мотиваційних чинників впровадження соціальної відповідальності бізнесу. Охарактеризовано сутність мотиваційних підходів вітчизняних підприємців щодо розвитку соціальної інфраструктури.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12362
ISBN: 978-617-645-377-2
978-617-645-378-9 (Т. 1)
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Motyv_soc_vidp_biznesu.pdf341,31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.