Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12379
Назва: | Обгрунтування інтегрованого навчання на прикладі курсу "Хімія навколишнього середовища" |
Автори: | Совгіра, Світлана Василівна |
Ключові слова: | інтегроване навчання хімічна освіта екологія освіта |
Дата публікації: | кві-2020 |
Видавництво: | ВПЦ "Візаві" |
Бібліографічний опис: | Обгрунтування інтегрованого навчання на прикладі курсу "Хімія навколишнього середовища": Географія та екологія: наука і освіта : зб. матеріалів 8 Всеукр. наук.-практ. конф. (з міжнар. участю), - Умань: Візаві, 2020. - 183-187 с. |
Серія/номер: | УДК;91:502/504:54]:001.8]](06) |
Короткий огляд (реферат): | Розроблена структурно-функціональна модель процесу інтеграції дисциплін. Системотвірним фактором інтеграції є мета навчання: формування ноосферного мислення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12379 |
Розташовується у зібраннях: | Природничо-географічний факультет |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
св.pdf | 2,36 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.