Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12379
Назва: Обгрунтування інтегрованого навчання на прикладі курсу "Хімія навколишнього середовища"
Автори: Совгіра, Світлана Василівна
Ключові слова: інтегроване навчання
хімічна освіта
екологія
освіта
Дата публікації: кві-2020
Видавництво: ВПЦ "Візаві"
Бібліографічний опис: Обгрунтування інтегрованого навчання на прикладі курсу "Хімія навколишнього середовища": Географія та екологія: наука і освіта : зб. матеріалів 8 Всеукр. наук.-практ. конф. (з міжнар. участю), - Умань: Візаві, 2020. - 183-187 с.
Серія/номер: УДК;91:502/504:54]:001.8]](06)
Короткий огляд (реферат): Розроблена структурно-функціональна модель процесу інтеграції дисциплін. Системотвірним фактором інтеграції є мета навчання: формування ноосферного мислення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12379
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
св.pdf2,36 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.