Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12379
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСовгіра, Світлана Василівна-
dc.date.accessioned2020-05-20T08:53:55Z-
dc.date.available2020-05-20T08:53:55Z-
dc.date.issued2020-04-
dc.identifier.citationОбгрунтування інтегрованого навчання на прикладі курсу "Хімія навколишнього середовища": Географія та екологія: наука і освіта : зб. матеріалів 8 Всеукр. наук.-практ. конф. (з міжнар. участю), - Умань: Візаві, 2020. - 183-187 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12379-
dc.description.abstractРозроблена структурно-функціональна модель процесу інтеграції дисциплін. Системотвірним фактором інтеграції є мета навчання: формування ноосферного мислення.uk_UA
dc.publisherВПЦ "Візаві"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;91:502/504:54]:001.8]](06)-
dc.subjectінтегроване навчанняuk_UA
dc.subjectхімічна освітаuk_UA
dc.subjectекологіяuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.titleОбгрунтування інтегрованого навчання на прикладі курсу "Хімія навколишнього середовища"uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
св.pdf2,36 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.