Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12379
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Совгіра, Світлана Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-20T08:53:55Z | - |
dc.date.available | 2020-05-20T08:53:55Z | - |
dc.date.issued | 2020-04 | - |
dc.identifier.citation | Обгрунтування інтегрованого навчання на прикладі курсу "Хімія навколишнього середовища": Географія та екологія: наука і освіта : зб. матеріалів 8 Всеукр. наук.-практ. конф. (з міжнар. участю), - Умань: Візаві, 2020. - 183-187 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12379 | - |
dc.description.abstract | Розроблена структурно-функціональна модель процесу інтеграції дисциплін. Системотвірним фактором інтеграції є мета навчання: формування ноосферного мислення. | uk_UA |
dc.publisher | ВПЦ "Візаві" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;91:502/504:54]:001.8]](06) | - |
dc.subject | інтегроване навчання | uk_UA |
dc.subject | хімічна освіта | uk_UA |
dc.subject | екологія | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.title | Обгрунтування інтегрованого навчання на прикладі курсу "Хімія навколишнього середовища" | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Природничо-географічний факультет |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
св.pdf | 2,36 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.