Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12385
Назва: CLASSROOM COMMUNITY OF INQUIRY AS THE METHOD OF INTERACTIVE LEARNING OF A FOREIGN LANGUAGE
Автори: Ivanchuk, Anna
Sumaeva, Svitlana
Ключові слова: Classroom community of inquiry
communicative approach
individual abilities
reflection
Дата публікації: січ-2020
Видавництво: Canada: Methuen Publishing House
Бібліографічний опис: Ivanchuk Anna, Sumaeva Svitlana CLASSROOM COMMUNITY OF INQUIRY AS THE METHOD OF INTERACTIVE LEARNING OF A FOREIGN LANGUAGE. SCIENTIFIC RESEARCH IN XXI CENTURY Proceedings of the 2nd International Scientific and Practical Conference «Scientific Research in XXI Century» (February 6-8, 2020). Ottawa, Canada: Methuen Publishing House, 2020. 176 p.
Короткий огляд (реферат): . The article investigates the use of classroom community of inquiry approach within foreign language teaching. The concept and peculiarities of Classroom community of inquiry approach have been characterized. Moreover, certain cognitive, social and socio-psychological characteristicshave been analyzed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12385
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ivancuk, Shmaeva_doc.-перетворено.pdf84,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.