Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12389
Title: | КОЛАБОРАТИВНЕ НАВЧАННЯ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ |
Authors: | Нестеренко, Інна Борисівна |
Keywords: | колаборативне навчання кооперативне навчання комунікативна компетентність професійна підготовка модернізація |
Issue Date: | Nov-2019 |
Publisher: | Видавничий дім «Гельветика» |
Citation: | Нестеренко І. Б. Колаборативне навчання у процесі формування комунікативної компетентності при підготовці вчителів іноземних мов. Інноваційна педагогіка. Одеса, 2019. № 18. С. 74 – 77 |
Series/Report no.: | УДК;811.111.001.891 |
Abstract: | Стаття продовжує цикл публікацій автора, присвячений модернізації змісту підготовки вчителів іноземних мов в Україні, дослідженню найефективніших форм та методів навчання, а також проблемам вдосконалення фахової підготовки педагогічних кадрів, підвищення їхньої кваліфікації. В рамках комунікативної компетентності у статті обґрунтовано можливості та доцільність впровадження у навчальний процес колаборативної форми навчання у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців філологічної сфери у вищій школі; шляхи оновлення форм та методів навчання; висвітлено підходи науковців до розкриття сутності поняття колаборативного навчання студентів у вищому навчальному закладі; проведено порівняльний аналіз кооперативного та колаборативного навчання. З’ясовано, що використання у навчальному процесі колаборативної форми навчання під час професійної підготовки майбутніх фахівців філологічної сфери у вищій школі є одним із засобів інноваційно-творчого вдосконалення освітнього простору. Завдяки колаборативному навчанню створюються умови для саморозвитку, самовдосконалення й самореалізації особистості. Таке навчання у співробітництві визначається як спільна організація навчання, за якої студенти з різними здібностями та інтересами співпрацюють у малих групах із метою завершення проекту чи вирішення проблеми. Перераховано форми, методи (співбесіда, круглий стіл, фокус-список, анкетування й опитувальники, парне анотування статті, рольова гра, вирішення проблемних ситуацій, головоломка, гнучкі п’ятниці, навчання на місці і т. д.), а також алгоритм дій, доцільні при плануванні колаборативного навчання. Такий тип навчання розширює традиційну систему освіти, перетворюючи знання, вміння та навички студентів у ключові компетентності, серед яких спілкування займає особливе місце. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12389 |
Appears in Collections: | Факультет іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Нестеренко_стаття.pdf | 305,23 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.