Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12389
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНестеренко, Інна Борисівна-
dc.date.accessioned2020-05-21T18:55:22Z-
dc.date.available2020-05-21T18:55:22Z-
dc.date.issued2019-11-
dc.identifier.citationНестеренко І. Б. Колаборативне навчання у процесі формування комунікативної компетентності при підготовці вчителів іноземних мов. Інноваційна педагогіка. Одеса, 2019. № 18. С. 74 – 77uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12389-
dc.description.abstractСтаття продовжує цикл публікацій автора, присвячений модернізації змісту підготовки вчителів іноземних мов в Україні, дослідженню найефективніших форм та методів навчання, а також проблемам вдосконалення фахової підготовки педагогічних кадрів, підвищення їхньої кваліфікації. В рамках комунікативної компетентності у статті обґрунтовано можливості та доцільність впровадження у навчальний процес колаборативної форми навчання у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців філологічної сфери у вищій школі; шляхи оновлення форм та методів навчання; висвітлено підходи науковців до розкриття сутності поняття колаборативного навчання студентів у вищому навчальному закладі; проведено порівняльний аналіз кооперативного та колаборативного навчання. З’ясовано, що використання у навчальному процесі колаборативної форми навчання під час професійної підготовки майбутніх фахівців філологічної сфери у вищій школі є одним із засобів інноваційно-творчого вдосконалення освітнього простору. Завдяки колаборативному навчанню створюються умови для саморозвитку, самовдосконалення й самореалізації особистості. Таке навчання у співробітництві визначається як спільна організація навчання, за якої студенти з різними здібностями та інтересами співпрацюють у малих групах із метою завершення проекту чи вирішення проблеми. Перераховано форми, методи (співбесіда, круглий стіл, фокус-список, анкетування й опитувальники, парне анотування статті, рольова гра, вирішення проблемних ситуацій, головоломка, гнучкі п’ятниці, навчання на місці і т. д.), а також алгоритм дій, доцільні при плануванні колаборативного навчання. Такий тип навчання розширює традиційну систему освіти, перетворюючи знання, вміння та навички студентів у ключові компетентності, серед яких спілкування займає особливе місце.uk_UA
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;811.111.001.891-
dc.subjectколаборативне навчанняuk_UA
dc.subjectкооперативне навчанняuk_UA
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectмодернізаціяuk_UA
dc.titleКОЛАБОРАТИВНЕ НАВЧАННЯ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нестеренко_стаття.pdf305,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.