Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12389
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Нестеренко, Інна Борисівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-21T18:55:22Z | - |
dc.date.available | 2020-05-21T18:55:22Z | - |
dc.date.issued | 2019-11 | - |
dc.identifier.citation | Нестеренко І. Б. Колаборативне навчання у процесі формування комунікативної компетентності при підготовці вчителів іноземних мов. Інноваційна педагогіка. Одеса, 2019. № 18. С. 74 – 77 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12389 | - |
dc.description.abstract | Стаття продовжує цикл публікацій автора, присвячений модернізації змісту підготовки вчителів іноземних мов в Україні, дослідженню найефективніших форм та методів навчання, а також проблемам вдосконалення фахової підготовки педагогічних кадрів, підвищення їхньої кваліфікації. В рамках комунікативної компетентності у статті обґрунтовано можливості та доцільність впровадження у навчальний процес колаборативної форми навчання у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців філологічної сфери у вищій школі; шляхи оновлення форм та методів навчання; висвітлено підходи науковців до розкриття сутності поняття колаборативного навчання студентів у вищому навчальному закладі; проведено порівняльний аналіз кооперативного та колаборативного навчання. З’ясовано, що використання у навчальному процесі колаборативної форми навчання під час професійної підготовки майбутніх фахівців філологічної сфери у вищій школі є одним із засобів інноваційно-творчого вдосконалення освітнього простору. Завдяки колаборативному навчанню створюються умови для саморозвитку, самовдосконалення й самореалізації особистості. Таке навчання у співробітництві визначається як спільна організація навчання, за якої студенти з різними здібностями та інтересами співпрацюють у малих групах із метою завершення проекту чи вирішення проблеми. Перераховано форми, методи (співбесіда, круглий стіл, фокус-список, анкетування й опитувальники, парне анотування статті, рольова гра, вирішення проблемних ситуацій, головоломка, гнучкі п’ятниці, навчання на місці і т. д.), а також алгоритм дій, доцільні при плануванні колаборативного навчання. Такий тип навчання розширює традиційну систему освіти, перетворюючи знання, вміння та навички студентів у ключові компетентності, серед яких спілкування займає особливе місце. | uk_UA |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;811.111.001.891 | - |
dc.subject | колаборативне навчання | uk_UA |
dc.subject | кооперативне навчання | uk_UA |
dc.subject | комунікативна компетентність | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | модернізація | uk_UA |
dc.title | КОЛАБОРАТИВНЕ НАВЧАННЯ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Нестеренко_стаття.pdf | 305,23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.