Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12403
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Щербань, Ірина Юріївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-21T19:29:53Z | - |
dc.date.available | 2020-05-21T19:29:53Z | - |
dc.date.issued | 2020-02 | - |
dc.identifier.citation | Щербань І.Ю. Бар’єри використання інформаційно-комунікаційних технологій на заняттях з іноземної мови. Іноземна мова у професійній підготовці спеціалістів: проблеми та стратегії : матеріали IV Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., м.Кропивницький, 20 лютого 2020 р. Кропивницький, 2020. С. 116-118. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12403 | - |
dc.description.abstract | Дано визначення поняттю «педагогічний бар’єр» як складному педагогічному явищу, що перешкоджає, стримує, знижує ефективність і успішність педагогічного процесу. Описано внутрішні та зовнішні бар’єри, що можуть перешкоджати інтеграції новітніх технологій у викладання та навчання. | uk_UA |
dc.publisher | Інтернет-конф., м.Кропивницький | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка майбутніх учителів | uk_UA |
dc.subject | інноваційні технології навчання | uk_UA |
dc.subject | комп’ютерно-орієнтовані технології навчання | uk_UA |
dc.subject | інтеграція новітніх технологій | uk_UA |
dc.title | Бар’єри використання інформаційно-комунікаційних технологій на заняттях з іноземної мови | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
_кроп__Shcherban.PDF | 477,97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.