Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12403
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЩербань, Ірина Юріївна-
dc.date.accessioned2020-05-21T19:29:53Z-
dc.date.available2020-05-21T19:29:53Z-
dc.date.issued2020-02-
dc.identifier.citationЩербань І.Ю. Бар’єри використання інформаційно-комунікаційних технологій на заняттях з іноземної мови. Іноземна мова у професійній підготовці спеціалістів: проблеми та стратегії : матеріали IV Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., м.Кропивницький, 20 лютого 2020 р. Кропивницький, 2020. С. 116-118.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12403-
dc.description.abstractДано визначення поняттю «педагогічний бар’єр» як складному педагогічному явищу, що перешкоджає, стримує, знижує ефективність і успішність педагогічного процесу. Описано внутрішні та зовнішні бар’єри, що можуть перешкоджати інтеграції новітніх технологій у викладання та навчання.uk_UA
dc.publisherІнтернет-конф., м.Кропивницькийuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовка майбутніх учителівuk_UA
dc.subjectінноваційні технології навчанняuk_UA
dc.subjectкомп’ютерно-орієнтовані технології навчанняuk_UA
dc.subjectінтеграція новітніх технологійuk_UA
dc.titleБар’єри використання інформаційно-комунікаційних технологій на заняттях з іноземної мовиuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
_кроп__Shcherban.PDF477,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.