Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12443
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мамчур, Євген Анатолійович | - |
dc.contributor.author | Кучеренко, Ірина Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Мамчур, Лідія Іванівна | - |
dc.contributor.author | Пентилюк, Марія І. | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-22T11:10:17Z | - |
dc.date.available | 2020-05-22T11:10:17Z | - |
dc.date.issued | 2020-05-05 | - |
dc.identifier.citation | KUCHERENKO, Iryna A.; MAMCHUR, Yevhen А.; MAMCHUR, Lidia І. & PENTYLYUK, Maria I.. Modern language teaching technologies for the development of school students' communicative competence. Revista Espacios. Caracas, Venezuela. Vol. 41 (Issue 16) Year 2020. Page 16 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 0798 - 1015 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12443 | - |
dc.description.abstract | У статті аналізується проблема розвитку комунікативної компетентності учнів у процесі навчання української мови. Автори визначають поняття «особистісно орієнтована технологія», «інтерактивна технологія», «технологія розвитку критичного мислення». Технологія навчання мови як системна лінгводидактична концептуальна організація навчального процесу передбачає мотивацію, цілевизначення, проектування майбутнього навчального процесу, активну суб’єкт-суб’єктну взаємодії вчителя й учня з метою досягнення наперед визначеного результату, гарантію кінцевого результату, суб’єктний чинник і наявність рефлексії. Автори провели педагогічних експеримент, який перевірив ефективність спроектованих технологій (особистісно орієнтованої, інтерактивної, розвитку критичного мислення) і розробленого лінгводидактичного інструментарію (активні форми, методи, прийоми) для навчання рідної мови. У процесі експериментальної перевірки ефективності сконструйованих технологій навчання мови відбулися істотні позитивні зміни в рівнях сформованості в учнів комунікативної компетентності. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Revista Espacios (Венесуела) | uk_UA |
dc.subject | комунікативна компетентність | uk_UA |
dc.subject | учні | uk_UA |
dc.subject | технолологія навчання мови | uk_UA |
dc.subject | особистісно орієнтована технологія | uk_UA |
dc.subject | інтерактивна технологія | uk_UA |
dc.subject | технологія розвитку критичного мислення | uk_UA |
dc.title | Сучасні технології навчання мови для розвитку комунікативної компетентності учнів | uk_UA |
dc.title.alternative | Modern language teaching technologies for the development of school students' communicative competence | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
КучеренкоВенесуелаSCOPUS.pdf | 195,25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.