Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12449
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНестеренко, Інна Борисівна-
dc.contributor.authorБондар, Галина Олександрівна-
dc.date.accessioned2020-05-25T07:49:29Z-
dc.date.available2020-05-25T07:49:29Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationНестеренко І. Б., Бондар Г.О. Професійно орієнтоване навчання іноземної мови студентів економічних спеціальностей. Проблеми підготовки сучасного вчителя. Умань, 2020. № 21 Ч 2. С.125 – 137uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12449-
dc.description.abstractСтаття висвітлює проблему іншомовної підготовки студентів економічних спеціальностей. Визначено, що основною особливістю іноземної мови є професійно орієнтований підхід до її вивчення, що передбачає формування у студентів здатності до іншомовного спілкування у конкретних сферах і ситуаціях. Досліджено значимість, зміст, інструменти реалізації та результати навчання. За допомогою діагностики домінуючої перцептивної модальності С. Єфремцева охарактеризовано домінуючий тип особистості майбутніх економістів, що дало змогу визначити їх загальні особливості для подальшої побудови професійно орієнтованого навчання іноземній мові, а також окреслити найкращі технології такого навчання.uk_UA
dc.publisherВПЦ "Візаві"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.016:81’243]:502-057.875-
dc.subjectмайбутні спеціалістиuk_UA
dc.subjectіншомовна підготовкаuk_UA
dc.subjectпрофесійно орієнтоване навчанняuk_UA
dc.subjectперцептивна модальністьuk_UA
dc.subjectмовленнєва діяльністьuk_UA
dc.subjectзагально-методичні принципи навчанняuk_UA
dc.subjectпринцип візуального сприйняття інформаціїuk_UA
dc.subjectновітні технології навчанняuk_UA
dc.titleПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ СТУДЕНТІВ ЕКОНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття.pdf365,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.