Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12454
Назва: TEACHING ENGLISH TO LEARNERS WITH SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS
Автори: Бевз, Олена Павлівна
Ключові слова: special educational needs
inclusion
inclusive education
ELT Methodology Curriculum
Дата публікації: кві-2020
Видавництво: Умань - ВПЦ «Візаві»
Бібліографічний опис: Bevz Olena TEACHING ENGLISH TO LEARNERS WITH SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS. Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст : матеріали міжн. науково практ. Інтернет-конф., 10 квітня 2020 р. м. Умань. – Умань : «Візаві», 2020, – 23-25 с.
Серія/номер: УДК;37:001.895(477+100)(06)
Короткий огляд (реферат): The provision of the equal access to quality education for all learners including their special educational needs has got its priority in the Ukrainian educational policy nowadays. The inclusive education in Ukraine is to set firmly as the responsibility of both the state and the community.The inclusion of the unit “Catering for Special Educational Needs” into the training of English language teachers as a part of their ELT Methodology Curriculum Bachelor’s Level is hard to overestimate. We believe that learners with special educational needs in secondary schools may benefit only if they have teachers, able to deal with such needs.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12454
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bevz.O_TEACHING_ENGLISH_TO_LEARNERS.pdf565,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.