Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12465
Назва: Комунікативний підхід до навчання англійської мови: роль вчителя та учнів
Автори: Комар, Ольга Сергіївна
Ключові слова: комунікативний підхід
навчальне середовище
методична техніка
комунікативне навчання
тьютор
Дата публікації: 10-кві-2020
Видавництво: Видавничо-поліграфічний центр «Візаві»
Бібліографічний опис: Комар О. С. Комунікативний підхід до навчання англійської мови: роль вчителя та учнів. Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст : збірник тез доповідей III міжнар. наук.–практ. конф., м. Умань, 10 квіт. 2020р. Умань, 2020. С. 121 – 124.
Короткий огляд (реферат): У тезах визначено шляхи реалізація комунікативного підходу до навчання англійської мови через інтерактивне викладання та навчання. Основний акцент зосереджується на створенні середовища, орієнтованого на учня а не середовище, орієнтоване на вчителя. Вчителі-тьютори забезпечують методичну розробку та вдосконалення видів діяльності, які б сприяли досягненню комунікативної мети навчання мови через взаємодію її учасників у освітньому середовищі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12465
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Komunikatyvnyj pidxid do navchannya anglijs`koyi movy` rol` vchy`telya ta uchniv..pdfУ тезах визначено шляхи реалізація комунікативного підходу до навчання англійської мови через інтерактивне викладання та навчання. Основний акцент зосереджується на створенні середовища, орієнтованого на учня а не середовище, орієнтоване на вчителя. Вчителі-тьютори забезпечують методичну розробку та вдосконалення видів діяльності, які б сприяли досягненню комунікативної мети навчання мови через взаємодію її учасників у освітньому середовищі.166,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.