Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12465
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКомар, Ольга Сергіївна-
dc.date.accessioned2020-05-25T08:25:17Z-
dc.date.available2020-05-25T08:25:17Z-
dc.date.issued2020-04-10-
dc.identifier.citationКомар О. С. Комунікативний підхід до навчання англійської мови: роль вчителя та учнів. Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст : збірник тез доповідей III міжнар. наук.–практ. конф., м. Умань, 10 квіт. 2020р. Умань, 2020. С. 121 – 124.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12465-
dc.description.abstractУ тезах визначено шляхи реалізація комунікативного підходу до навчання англійської мови через інтерактивне викладання та навчання. Основний акцент зосереджується на створенні середовища, орієнтованого на учня а не середовище, орієнтоване на вчителя. Вчителі-тьютори забезпечують методичну розробку та вдосконалення видів діяльності, які б сприяли досягненню комунікативної мети навчання мови через взаємодію її учасників у освітньому середовищі.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВидавничо-поліграфічний центр «Візаві»uk_UA
dc.subjectкомунікативний підхідuk_UA
dc.subjectнавчальне середовищеuk_UA
dc.subjectметодична технікаuk_UA
dc.subjectкомунікативне навчанняuk_UA
dc.subjectтьюторuk_UA
dc.titleКомунікативний підхід до навчання англійської мови: роль вчителя та учнівuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Komunikatyvnyj pidxid do navchannya anglijs`koyi movy` rol` vchy`telya ta uchniv..pdfУ тезах визначено шляхи реалізація комунікативного підходу до навчання англійської мови через інтерактивне викладання та навчання. Основний акцент зосереджується на створенні середовища, орієнтованого на учня а не середовище, орієнтоване на вчителя. Вчителі-тьютори забезпечують методичну розробку та вдосконалення видів діяльності, які б сприяли досягненню комунікативної мети навчання мови через взаємодію її учасників у освітньому середовищі.166,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.