Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12469
Title: Новітні методи навчання говорінню у закладах середньої освіти
Authors: Комар, Ольга Сергіївна
Keywords: англійська мова
навчання говорінню
монологічне мовлення
діалогічна єдність
Issue Date: 31-Mar-2020
Publisher: НУЧК імені Т.Г. Шевченка
Citation: Комар О.С. Навчальні комунікативні методи для самостійного вивчення англійської мови. Ресурсно-орієнтоване навчання в «3d»: доступність, діалог, динаміка : матеріали ІV всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., м. Полтава, 17 21 лют. 2020р. Полтава, 2020. С. 271-273.
Abstract: У тезах досліджено три компонента змісту навчання говорінню: лінгвістичний, психологічний і методологічний. Лінгвістичний компонент представлено у відтворенні мовних і мовленнєвих одиниць, які засвоюються в певних навчальних ситуаціях в рамках конкретних тем; психологічний в оволодінні навичками і вміннями експресивної мови; методологічний в умінні користуватися опорами, усвідомлено виконувати дії, необхідні для здійснення говоріння, створювати свої опори для оволодіння монологічним мовленням. Визначені класифікації комунікативної діяльності , так залежно від змісту монологічне мовлення ділиться: на опис, розповідь, роздум; від ступеня самостійності на репродуктивне, репродуктивно-продуктивне, продуктивне; від ступеня підготовленості на підготовлене, частково-підготовлене, непідготовлене мовлення і визначені оптимальні шляхи підвищення рівня комунікативної компетентності.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12469
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Novitni metody navchannya govorinnyu u zakladax serednoyi osvity.pdfУ тезах досліджено три компонента змісту навчання говорінню: лінгвістичний, психологічний і методологічний. Лінгвістичний компонент представлено у відтворенні мовних і мовленнєвих одиниць, які засвоюються в певних навчальних ситуаціях в рамках конкретних тем; психологічний в оволодінні навичками і вміннями експресивної мови; методологічний в умінні користуватися опорами, усвідомлено виконувати дії, необхідні для здійснення говоріння, створювати свої опори для оволодіння монологічним мовленням. Визначені класифікації комунікативної діяльності , так залежно від змісту монологічне мовлення ділиться: на опис, розповідь, роздум; від ступеня самостійності на репродуктивне, репродуктивно-продуктивне, продуктивне; від ступеня підготовленості на підготовлене, частково-підготовлене, непідготовлене мовлення і визначені оптимальні шляхи підвищення рівня комунікативної компетентності.111,04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.