Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12469
Title: | Новітні методи навчання говорінню у закладах середньої освіти |
Authors: | Комар, Ольга Сергіївна |
Keywords: | англійська мова навчання говорінню монологічне мовлення діалогічна єдність |
Issue Date: | 31-Mar-2020 |
Publisher: | НУЧК імені Т.Г. Шевченка |
Citation: | Комар О.С. Навчальні комунікативні методи для самостійного вивчення англійської мови. Ресурсно-орієнтоване навчання в «3d»: доступність, діалог, динаміка : матеріали ІV всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., м. Полтава, 17 21 лют. 2020р. Полтава, 2020. С. 271-273. |
Abstract: | У тезах досліджено три компонента змісту навчання говорінню: лінгвістичний, психологічний і методологічний. Лінгвістичний компонент представлено у відтворенні мовних і мовленнєвих одиниць, які засвоюються в певних навчальних ситуаціях в рамках конкретних тем; психологічний в оволодінні навичками і вміннями експресивної мови; методологічний в умінні користуватися опорами, усвідомлено виконувати дії, необхідні для здійснення говоріння, створювати свої опори для оволодіння монологічним мовленням. Визначені класифікації комунікативної діяльності , так залежно від змісту монологічне мовлення ділиться: на опис, розповідь, роздум; від ступеня самостійності на репродуктивне, репродуктивно-продуктивне, продуктивне; від ступеня підготовленості на підготовлене, частково-підготовлене, непідготовлене мовлення і визначені оптимальні шляхи підвищення рівня комунікативної компетентності. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12469 |
Appears in Collections: | Факультет іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Novitni metody navchannya govorinnyu u zakladax serednoyi osvity.pdf | У тезах досліджено три компонента змісту навчання говорінню: лінгвістичний, психологічний і методологічний. Лінгвістичний компонент представлено у відтворенні мовних і мовленнєвих одиниць, які засвоюються в певних навчальних ситуаціях в рамках конкретних тем; психологічний в оволодінні навичками і вміннями експресивної мови; методологічний в умінні користуватися опорами, усвідомлено виконувати дії, необхідні для здійснення говоріння, створювати свої опори для оволодіння монологічним мовленням. Визначені класифікації комунікативної діяльності , так залежно від змісту монологічне мовлення ділиться: на опис, розповідь, роздум; від ступеня самостійності на репродуктивне, репродуктивно-продуктивне, продуктивне; від ступеня підготовленості на підготовлене, частково-підготовлене, непідготовлене мовлення і визначені оптимальні шляхи підвищення рівня комунікативної компетентності. | 111,04 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.