Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12474
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Безлюдна, Віта Валеріївна | - |
dc.contributor.author | Свиридюк, Ольга Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-25T08:42:18Z | - |
dc.date.available | 2020-05-25T08:42:18Z | - |
dc.date.issued | 2020-05 | - |
dc.identifier.citation | Безлюдна В. В., Свиридюк О. В. Канадський досвід підготовки вчителів другої іноземної мови. Проблеми підготовки сучасного вчителя. Умань, 2020. Вип. 1(21), Ч. 1. С. 6‒12. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12474 | - |
dc.description.abstract | Практика вивчення другої іноземної мови має давню історію у світі. Канада славиться своєю двомовністю та освітою світового рівня. Досвід Канади є значним і вагомим у викладанні другої іноземної мови, а особливо досвід підготовки вчителів до викладання другої мови. Тому метою статті є аналіз канадського досвіду підготовки вчителів другої мови. Аналіз засвідчив, що університети Канади успішно впроваджують різні програми підготовки вчителів і водночас дозволив виявити, що найпоширенішою програмою в коледжах та університетах є TESOL. | uk_UA |
dc.publisher | Умань - ВПЦ «Візаві» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378.018.8:373.5.011.3-051]:81 243](71) | - |
dc.subject | друга мова | uk_UA |
dc.subject | ESL, TESOL | uk_UA |
dc.subject | програми підготовки вчителів | uk_UA |
dc.subject | англійська, як друга мова | uk_UA |
dc.title | КАНАДСЬКИЙ ДОСВІД ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ДРУГОЇ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ | uk_UA |
dc.title.alternative | CANADIAN EXPERIENCE OF SECOND FOREIGN LANGUAGE TEACHERS TRAINING | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bezliudna_Svyrydiuk_article (1).pdf | Безлюдна В. В., Свиридюк О. В. Канадський досвід підготовки вчителів другої іноземної мови. Проблеми підготовки сучасного вчителя. Умань, 2020. Вип. 1(21), Ч. 1. С. 6‒12. | 181,7 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.