Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12497
Назва: Особливості навчання мови як другої іноземної у контексті міжкультурності
Автори: Загоруйко, Людмила Олексіївна
Ключові слова: міжкультурне навчання та викладання
полікультурне середовище
мовна освіта
друга іноземна мова
Дата публікації: тра-2020
Видавництво: Київ: НАУ
Бібліографічний опис: Людмила Загоруйко. Особливості навчання мови як другої іноземної у контексті міжкультурності. Роль іноземних мов у соціокультурному становленні особистості : збірник наукових праць / за заг. ред. О.В. Ковтун. Київ: НАУ, 2020, С. 45-51
Короткий огляд (реферат): У матеріалі розглянуто особливості міжкультурного навчання. За приклад автор взяла заняття та курси іноземних мов, де переважною аудиторією є представники різних культур. Міжкультурність у навчальному процесі було розглянуто у двох контекстах (соціальнополітичний та дидактичний). Охарактеризовано роль вчителя у процесі міжкультурного навчання, як модератора і партнера, а також міжкультурного посередника. Також запропоновано низку вправ для навчання мови як другої іноземної у контексті міжкультурності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12497
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zagoruiko_NAU 1.pdfЛюдмила Загоруйко. Особливості навчання мови як другої іноземної у контексті міжкультурності. Роль іноземних мов у соціокультурному становленні особистості : збірник наукових праць / за заг. ред. О.В. Ковтун. Київ: НАУ, 2020, С. 45-51523,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.