Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12497
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗагоруйко, Людмила Олексіївна-
dc.date.accessioned2020-05-25T10:53:14Z-
dc.date.available2020-05-25T10:53:14Z-
dc.date.issued2020-05-
dc.identifier.citationЛюдмила Загоруйко. Особливості навчання мови як другої іноземної у контексті міжкультурності. Роль іноземних мов у соціокультурному становленні особистості : збірник наукових праць / за заг. ред. О.В. Ковтун. Київ: НАУ, 2020, С. 45-51uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12497-
dc.description.abstractУ матеріалі розглянуто особливості міжкультурного навчання. За приклад автор взяла заняття та курси іноземних мов, де переважною аудиторією є представники різних культур. Міжкультурність у навчальному процесі було розглянуто у двох контекстах (соціальнополітичний та дидактичний). Охарактеризовано роль вчителя у процесі міжкультурного навчання, як модератора і партнера, а також міжкультурного посередника. Також запропоновано низку вправ для навчання мови як другої іноземної у контексті міжкультурності.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherКиїв: НАУuk_UA
dc.subjectміжкультурне навчання та викладанняuk_UA
dc.subjectполікультурне середовищеuk_UA
dc.subjectмовна освітаuk_UA
dc.subjectдруга іноземна моваuk_UA
dc.titleОсобливості навчання мови як другої іноземної у контексті міжкультурностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zagoruiko_NAU 1.pdfЛюдмила Загоруйко. Особливості навчання мови як другої іноземної у контексті міжкультурності. Роль іноземних мов у соціокультурному становленні особистості : збірник наукових праць / за заг. ред. О.В. Ковтун. Київ: НАУ, 2020, С. 45-51523,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.