Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12501
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗаболотна, Оксана Адольфівна-
dc.date.accessioned2020-05-25T11:03:53Z-
dc.date.available2020-05-25T11:03:53Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЗаболотна, O. (2020). Первинна професійна соціалізація вчителів у світлі реформи «Нова українська школа». О. Безлюдний, Н. Коляда та ін. (ред.), Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст: матеріали міжн. науково практ. Інтернет-конф., (сс. 81 – 84). Умань: Візавіuk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12501-
dc.description.abstractПервинна професійна соціалізація вчителів відбувається у складних умовах, які, перш за все, пов’язані з переважно теоретичним характером навчання у педагогічних ЗВО, що спричиняють певну відірваність від практики. Крім того, стрімке оновлення знань вимагає від вчителів постійного професійного розвитку і самовдосконалення, адже «Насамперед творчому та відповідальному вчителю, який постійно працює над собою, буде надано академічну свободу. Учитель зможе готувати власні авторські навчальні програми, власноруч обирати підручники, методи, стратегії, способи і засоби навчання; активно виражати власну фахову думку. Держава гарантуватиме йому свободу від втручання у професійну діяльність» (Міністерство освіти і науки України, 2016). Особливої ваги це вимагає на етапі входження в професію, який може бути пов’язаний із розчаруванням, стресом і, як наслідок, бажанням залишити професію.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherУмань - ВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.subjectпервинна професійна соціалізація вчителівuk_UA
dc.subjectреформа "Нова українська школа"uk_UA
dc.titleПервинна професійна соціалізація вчителів у світлі реформи «Нова українська школа»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.Заболотна тези Умань.pdfЗаболотна, O. (2020). Первинна професійна соціалізація вчителів у світлі реформи «Нова українська школа». О. Безлюдний, Н. Коляда та ін. (ред.), Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст: матеріали міжн. науково практ. Інтернет-конф., (сс. 81 – 84). Умань: Візаві339,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.