Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12511
Назва: MARKETING STRATEGIC MANAGEMENT OF HIGHER EDUCATIONAL INSTITUTION
Автори: Ящук, Тетяна Анатоліївна
Ключові слова: management
higher educational institutions
marketing activity of a higher educational institution
higher educational institution's marketing strategy
Дата публікації: 15-лют-2020
Видавництво: Wyższa Szkoła Biznesu i Przedsiębiorczości
Бібліографічний опис: Yashchuk T.A. Marketing strategic management of higher educational institution. Innovative Educational Technologies: European Experience and its Application in Training in Economics and Management: training. Poland: WSBiP, 2020. PP. 134-136.
Короткий огляд (реферат): In a constantly changeable competitive environment, the issue of continuous improvement in the management of marketing activities is of particular importance. The use of marketing concepts in higher educational institutions indicates that there is a transition from traditional marketing to human factor-oriented marketing, new educational services are being developed to meet the individualized needs of customers, the interests of the university, and society. It is marketing that is the mechanism by which educational institutions respond to environmental influences, adapting their internal capabilities to the requirements of market entities, allows them to fully study the demand for educational services, assess the impact of various factors of the labor market on the results of their activities, develop and implement marketing education system functioning policy.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12511
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Польша, стажировка январь 2020_14 (1) (1).pdf589,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.