Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12518
Назва: Теоретичний аналіз психологічного дискурсу проблеми емоційного вигоряння сучасного педагога
Автори: Сафін, Олександр Джамільович
Панасюк, Олена Володимирівна
Ключові слова: емоційне вигоряння
професійне спілкування
психологічний захист
професійні деформації
педагогічне середовище
Дата публікації: 2018
Видавництво: НА ДПСУ ім. Б.Хмельницького
Бібліографічний опис: Сафін О.Д., Панасюк О.В. Теоретичний аналіз психологічного дискурсу проблеми емоційного вигоряння сучасного педагога // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія: Психологія. 2018. Вип. 2. Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadpn_2018_2_10
Серія/номер: УДК;159.9:316.77
Короткий огляд (реферат): У статті викладено результати теоретичного аналізу психологічного дискурсу проблеми емоційного вигоряння у сучасному педагогічному середовищі. Зазначається, що на рівні емоційної сфери особистості педагога професійні деформації проявляються як синдром емоційного вигоряння. Під емоційним вигорянням розуміється стан фізичного, емоційного і розумового виснаження. У тож же час вигоряння розглядається і як механізм психологічного захисту в ситуації здійснення професійної діяльності з високим рівнем особистісної утягнутості. Головним чинником, джерелом змін, що викликають емоційне вигоряння, є емоційні проблеми професійного спілкування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12518
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
НА ДПСУ.pdf258,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.