Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12518
Title: Теоретичний аналіз психологічного дискурсу проблеми емоційного вигоряння сучасного педагога
Authors: Сафін, Олександр Джамільович
Панасюк, Олена Володимирівна
Keywords: емоційне вигоряння
професійне спілкування
психологічний захист
професійні деформації
педагогічне середовище
Issue Date: 2018
Publisher: НА ДПСУ ім. Б.Хмельницького
Citation: Сафін О.Д., Панасюк О.В. Теоретичний аналіз психологічного дискурсу проблеми емоційного вигоряння сучасного педагога // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія: Психологія. 2018. Вип. 2. Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadpn_2018_2_10
Series/Report no.: УДК;159.9:316.77
Abstract: У статті викладено результати теоретичного аналізу психологічного дискурсу проблеми емоційного вигоряння у сучасному педагогічному середовищі. Зазначається, що на рівні емоційної сфери особистості педагога професійні деформації проявляються як синдром емоційного вигоряння. Під емоційним вигорянням розуміється стан фізичного, емоційного і розумового виснаження. У тож же час вигоряння розглядається і як механізм психологічного захисту в ситуації здійснення професійної діяльності з високим рівнем особистісної утягнутості. Головним чинником, джерелом змін, що викликають емоційне вигоряння, є емоційні проблеми професійного спілкування.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12518
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
НА ДПСУ.pdf258,25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.