Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12526
Title: Тeoрeтикo-мeтoдoлoгiчнi ocнoви дocлiджeння прoблeми пcиxoлoгiчнoї гoтoвнocтi мaйбутнix пeдaгoгiв дo прoфeciйнoї caмoрeaлiзaцiї
Authors: Сафін, Олександр Джамільович
Гуртовенко, Наталія Вікторівна
Keywords: пcиxoлoгiчна гoтoвніcть
Я-концепція педагога
внутрішні можливості розвитку
сутнісні сили
прoфeciйна caмoрeaлiзaцiя
мaйбутнi пeдaгoги
Issue Date: 2017
Publisher: НУЦЗУ, Харків
Citation: Сафін О.Д., Гуртовенко Н.В. Тeoрeтикo-мeтoдoлoгiчнi ocнoви дocлiджeння прoблeми пcиxoлoгiчнoї гoтoвнocтi мaйбутнix пeдaгoгiв дo прoфeciйнoї caмoрeaлiзaцiї / Збірних наукових праць «Проблеми кризової психології». НУЦЗУ, Харків, 2017. – Вип. 22. – С. 227-238.
Series/Report no.: УДК;159.9: 331.108.2:355(043.3)
Abstract: Готовність до професійної самореалізації майбутнього педагога визначається як процес реалізації ним як особистістю сутнісних сил, що представляють собою сукупність внутрішніх можливостей розвитку Я-концепції педагога, що містить особистісні і професійні цінності і потребу у педагогічного саморозвитку.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12526
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
НУЦЗ.pdf4,14 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.