Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12526
Title: | Тeoрeтикo-мeтoдoлoгiчнi ocнoви дocлiджeння прoблeми пcиxoлoгiчнoї гoтoвнocтi мaйбутнix пeдaгoгiв дo прoфeciйнoї caмoрeaлiзaцiї |
Authors: | Сафін, Олександр Джамільович Гуртовенко, Наталія Вікторівна |
Keywords: | пcиxoлoгiчна гoтoвніcть Я-концепція педагога внутрішні можливості розвитку сутнісні сили прoфeciйна caмoрeaлiзaцiя мaйбутнi пeдaгoги |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | НУЦЗУ, Харків |
Citation: | Сафін О.Д., Гуртовенко Н.В. Тeoрeтикo-мeтoдoлoгiчнi ocнoви дocлiджeння прoблeми пcиxoлoгiчнoї гoтoвнocтi мaйбутнix пeдaгoгiв дo прoфeciйнoї caмoрeaлiзaцiї / Збірних наукових праць «Проблеми кризової психології». НУЦЗУ, Харків, 2017. – Вип. 22. – С. 227-238. |
Series/Report no.: | УДК;159.9: 331.108.2:355(043.3) |
Abstract: | Готовність до професійної самореалізації майбутнього педагога визначається як процес реалізації ним як особистістю сутнісних сил, що представляють собою сукупність внутрішніх можливостей розвитку Я-концепції педагога, що містить особистісні і професійні цінності і потребу у педагогічного саморозвитку. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12526 |
Appears in Collections: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.