Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12526
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСафін, Олександр Джамільович-
dc.contributor.authorГуртовенко, Наталія Вікторівна-
dc.date.accessioned2020-05-27T10:38:17Z-
dc.date.available2020-05-27T10:38:17Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСафін О.Д., Гуртовенко Н.В. Тeoрeтикo-мeтoдoлoгiчнi ocнoви дocлiджeння прoблeми пcиxoлoгiчнoї гoтoвнocтi мaйбутнix пeдaгoгiв дo прoфeciйнoї caмoрeaлiзaцiї / Збірних наукових праць «Проблеми кризової психології». НУЦЗУ, Харків, 2017. – Вип. 22. – С. 227-238.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12526-
dc.description.abstractГотовність до професійної самореалізації майбутнього педагога визначається як процес реалізації ним як особистістю сутнісних сил, що представляють собою сукупність внутрішніх можливостей розвитку Я-концепції педагога, що містить особистісні і професійні цінності і потребу у педагогічного саморозвитку.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНУЦЗУ, Харківuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;159.9: 331.108.2:355(043.3)-
dc.subjectпcиxoлoгiчна гoтoвніcтьuk_UA
dc.subjectЯ-концепція педагогаuk_UA
dc.subjectвнутрішні можливості розвиткуuk_UA
dc.subjectсутнісні силиuk_UA
dc.subjectпрoфeciйна caмoрeaлiзaцiяuk_UA
dc.subjectмaйбутнi пeдaгoгиuk_UA
dc.titleТeoрeтикo-мeтoдoлoгiчнi ocнoви дocлiджeння прoблeми пcиxoлoгiчнoї гoтoвнocтi мaйбутнix пeдaгoгiв дo прoфeciйнoї caмoрeaлiзaцiїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
НУЦЗ.pdf4,14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.