Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12534
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Грітченко, Тетяна Яківна | - |
dc.contributor.author | Лоюк, Оксана Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-27T12:05:25Z | - |
dc.date.available | 2020-05-27T12:05:25Z | - |
dc.date.issued | 2020-04-24 | - |
dc.identifier.citation | Грітченко Т. Я., Лоюк О. В. Неперервна педагогічна освіта як засіб формування професійної компетентності педагогів. Неперервна педагогічна освіта: стан, проблеми, перспективи : матер. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., [м. Умань], 24 квіт. 2020 р. / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини, Кам’янець-Подільський нац. ун-т імені Івана Огієнка ; [редкол.: Муковіз О. П. (голов. ред.), Якимчук Б. А., Коберник Г. І., [та ін.] Умань : Візаві, 2020. 149 с., С. 51‒55. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12534 | - |
dc.description.abstract | В сучасних соціально-економічних умовах розвитку суспільства та, на цій основі, вимог, що зростають, до рівня освіченості громадян, проблема підготовки педагогічних кадрів, здатних до ефективного вирішення професійних завдань за змінних обставин, стає особливо актуальною. Означене вказує на необхідність формування в педагогів професійної компетентності. Формування професійної компетентності педагога передбачає організацію освіти педагогів, яка могла б забезпечити їхнє постійне професійне зростання упродовж усього періоду активної педагогічної діяльності, що в сучасній науковій літературі відповідає поняттю «неперервна педагогічна освіта». Система неперервної педагогічної освіти сприяє формуванню професійної компетентності педагога, створенню умов для його саморозвитку та самореалізації у професійній діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ВПЦ «Візаві» | uk_UA |
dc.subject | неперервна освіта | uk_UA |
dc.subject | майбутні учителі початкової школи | uk_UA |
dc.subject | професійна компетентність | uk_UA |
dc.subject | професійно-педагогічна компетентність | uk_UA |
dc.subject | сучасний педагог | uk_UA |
dc.subject | неперервна педагогічна освіта | uk_UA |
dc.subject | педагогічна освіта | uk_UA |
dc.subject | Особистісний аспект системи неперервної педагогічної освіти | uk_UA |
dc.title | НЕПЕРЕРВНА ПЕДАГОГІЧНА ОСВІТА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІВ | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Репозитарій 2.pdf | 545,11 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.