Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12540
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСвиридюк, Ольга Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-05-27T13:39:27Z-
dc.date.available2020-05-27T13:39:27Z-
dc.date.issued2020-04-
dc.identifier.citationСвиридюк О. В. Canadian experience of second language teachers training. Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст: матеріали міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. (10 квітня 2020 року). Умань: Візаві, 2020. Ч. 1. С. 26-28.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12540-
dc.description.abstractLanguage teaching occurs in a wide range of contexts ranging from the teaching of a second language as a subject (e.g., teaching French in core French programs) to the teaching of complex subject matter content, either in immersion programs or as the language of schooling to newcomers.uk_UA
dc.description.sponsorshipГО "РОЗУМ"uk_UA
dc.publisherУмань - ВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.subjectsecond languageuk_UA
dc.subjectteacher's traininguk_UA
dc.subjectexamsuk_UA
dc.subjectlanguage teachinguk_UA
dc.titleCANADIAN EXPERIENCE OF SECOND LANGUAGE TEACHERS TRAININGuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
CANADIAN EXPERIENCE.pdf129,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.