Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12544
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБраславська, Оксана Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-05-27T13:50:20Z-
dc.date.available2020-05-27T13:50:20Z-
dc.date.issued2020-04-
dc.identifier.citationБраславська О.В., Паламарчук І.С. Теоретичні основи контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів з фізичної географії. Природничі науки в системі освіти: матеріали всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. (Умань, 18 бер. 2020 р.). Умань: Візаві, 2020. С. 86–89.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12544-
dc.description.abstractЗагальні основи становлення провідних ідей географії як навчального предмета, наукові дослідження узагальнених критеріїв оцінювання знань та вмінь учнів виражені у державних документах й наукових працях: Концепції навчання географії України в основній та старшій школіuk_UA
dc.publisher«Сочінський М. М.»uk_UA
dc.subjectфізична географіяuk_UA
dc.subjectприродничі наукиuk_UA
dc.subjectконтрольuk_UA
dc.subjectоцінюванняuk_UA
dc.titleТеоретичні основи контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів з фізичної географії.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Документ Microsoft Office Word 12.pdf100,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.