Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12545
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПостоленко, Ірина Сергіївна-
dc.date.accessioned2020-05-27T13:50:39Z-
dc.date.available2020-05-27T13:50:39Z-
dc.date.issued2019-12-
dc.identifier.citationЗбірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. Вип.3 / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини; [голов. ред. С.В. Совгіра]. - Умань: Візаві, 2019. - 208с.uk_UA
dc.identifier.issn2307-4906-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12545-
dc.description.abstractУ статті розглянуто питання організації навчальної діяльності школярів у Великій Британії. Досліджено основні документи, на основі яких відбувається організація навчання у британських школах. Виокремлено і проаналізовано ключові етапи навчання, визначено періодизацію шкільної освіти в Англії, Уельсі, Північній Ірландії та Шотландії.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherУманський державний педагогічний університет імені Павла Тичиниuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.0(06)-
dc.subjectкурикулумuk_UA
dc.subjectнавчальна діяльністьuk_UA
dc.subjectключові етапи навчанняuk_UA
dc.subjectбританські школяріuk_UA
dc.subjectкваліфікаційні іспитиuk_UA
dc.subjectтестуванняuk_UA
dc.subjectструктура шкільної освітиuk_UA
dc.subjectмісцеві органи управління освітоюuk_UA
dc.titleОрганізація навчальної діяльності британських школярівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Postolenko_stattia.pdf338,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.