Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12566
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Байдюк, Любов Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-30T11:06:55Z | - |
dc.date.available | 2020-05-30T11:06:55Z | - |
dc.date.issued | 2019-10-11 | - |
dc.identifier.citation | Байдюк Л. М. ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Інновації в освіті: здобутки та перспективи : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, м.Умань, 11 жовтня 2019 року / гол. ред. Коберник Г.І. - Умань, УДПУ, 2019. - 83 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12566 | - |
dc.description | проектна технологія забезпечує особистісно-орієнтоване виховання і навчання, формування комунікативної компетенції із загальними завданнями і цінностями національної та європейської освіти. Відтак упровадження проектної технології на уроках англійської мови дозволяє вдосконалити навчальний процес, підвищити мотиваційний рівень учнів, сприяти розвитку їх творчих здібностей та ефективно вирішувати завдання особистісно-орієнтованого підходу в навчанні міжкультурного спілкування. | uk_UA |
dc.description.abstract | Сучасна іноземна мова приділяє велику увагу креативній, творчій діяльності учнів на уроках і вдома. На практиці викладання англійської мови на сучасному етапі викладається з використанням різноманітних технологій: проектних, інформаційних, модульно-блокових технологій. Нашою метою є дослідження особливостей впровадження проектної технології на уроках англійської мови у початковій школі. Якщо систематично використовувати на уроках метод проектів, то можна очікувати формування комунікативної компетентності учнів, що в свою чергу сприятиме, продуктивному засвоєнню навчального матеріалу та розвитку навичок його практичного використання, збагаченню соціального та комунікативного досвіду школярів, підвищенню пізнавальної активності та мотивації навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ВПЦ Візаві | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;37:001.895(06) І-66 | - |
dc.subject | проектні технології | uk_UA |
dc.subject | метод проектів | uk_UA |
dc.subject | мотивація | uk_UA |
dc.subject | проектна робота | uk_UA |
dc.title | ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ.pdf | проектна технологія забезпечує особистісно-орієнтоване виховання і навчання, формування комунікативної компетенції із загальними завданнями і цінностями національної та європейської освіти. Відтак упровадження проектної технології на уроках англійської мови дозволяє вдосконалити навчальний процес, підвищити мотиваційний рівень учнів, сприяти розвитку їх творчих здібностей та ефективно вирішувати завдання особистісно-орієнтованого підходу в навчанні міжкультурного спілкування. | 288,16 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.