Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12575
Назва: Основні критерії добору вправ і завдань для іншомовної комунікативної підготовки майбутнього вчителя
Автори: Бондарук, Яна Володимирівна
Ключові слова: іншомовна комунікативна підготовка
добір вправ і завдань
іншомовна комунікація
майбутній учитель англійської мови
Дата публікації: 2019
Видавництво: Житомирський державний університет імені Івана Франка
Бібліографічний опис: Бондарук Я. Основні критерії добору вправ і завдань для іншомовної комунікативної підготовки майбутнього вчителя. Проблеми і перспективи актуалізації іншомовної комунікативної підготовки фахівців у ХХІ столітті: матеріали VI Всеукраїнського науково-практичного вебінару з міжнародною участю (Житомир, 27 листопада 2019). Житомир, 2019. С. 105–106.
Короткий огляд (реферат): У праці проаналізовані основи добору вправ і завдань для розвитку іншомовної комунікації майбутніх учителів англійської мови.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12575
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бондарук.pdf869,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.