Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12575
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондарук, Яна Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-05-30T11:44:46Z-
dc.date.available2020-05-30T11:44:46Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБондарук Я. Основні критерії добору вправ і завдань для іншомовної комунікативної підготовки майбутнього вчителя. Проблеми і перспективи актуалізації іншомовної комунікативної підготовки фахівців у ХХІ столітті: матеріали VI Всеукраїнського науково-практичного вебінару з міжнародною участю (Житомир, 27 листопада 2019). Житомир, 2019. С. 105–106.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12575-
dc.description.abstractУ праці проаналізовані основи добору вправ і завдань для розвитку іншомовної комунікації майбутніх учителів англійської мови.uk_UA
dc.publisherЖитомирський державний університет імені Івана Франкаuk_UA
dc.subjectіншомовна комунікативна підготовкаuk_UA
dc.subjectдобір вправ і завданьuk_UA
dc.subjectіншомовна комунікаціяuk_UA
dc.subjectмайбутній учитель англійської мовиuk_UA
dc.titleОсновні критерії добору вправ і завдань для іншомовної комунікативної підготовки майбутнього вчителяuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бондарук.pdf869,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.