Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12576
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГарматюк, Олена Валентинівна-
dc.date.accessioned2020-05-30T12:13:06Z-
dc.date.available2020-05-30T12:13:06Z-
dc.date.issued2020-04-
dc.identifier.citationГарматюк О. В., Подзігун С. М. Особливості менеджменту фармацевтичних організацій. Сталий економічний розвиток: актуальні проблеми та механізми забезпечення : матеріали Міжнар. наук-практ. конф., 9 квіт. 2020 р., м. Умань / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини; [за ред. О. Г. Чирви]. Умань : ВПЦ «Візаві», 2020. С.197-200.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12576-
dc.description.abstractХарактерною особливістю сучасного етапу розвитку вітчизняного фармацевтичного ринку є посилення конкурентної боротьби. Основними факторами конкурентної боротьби для фармацевтичних організацій є існуючі конкуренти, які становлять загрозу; виникнення нових конкурентів, зростання цін і прагнення споживачів тримати рівень цін на певному рівні.uk_UA
dc.publisherУмань : ВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.subjectфармацевтична галузьuk_UA
dc.subjectлікарські засобиuk_UA
dc.subjectменеджментuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ МЕНЕДЖМЕНТУ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ОРГАНІЗАЦІЙuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Garmatiuk.pdf1,2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.