Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12577
Title: Навчально-методичний посібник "ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ"
Authors: Гарматюк, Олена Валентинівна
Keywords: фармацевтична галузь
маркетинг
Issue Date: 2019
Publisher: Умань - ВПЦ «Візаві»
Citation: Паблік рилейшнз: навчально-методичний посібник / МОН України, Уманський державний пед. ун-т імені Павла Тичини; уклад. О. В. Гарматюк – Умань : Візаві, 2019. – 248 с.
Series/Report no.: УДК;659.4 (075.8)
Abstract: У посібнику висвітлюється навчальний матеріал, який забезпечує вивчення теоретичних основ та опанування навичок практичної роботи у сфері паблік рилейшнз. Розглянуто умови виникнення, становлення й розвитку паблік рилейшнз як науки та мистецтва, її предмет, об'єкт і основні категорії, особливості засобів його функціонування, складові, напрями, форми діяльності паблік рилейшнз, канали поширення та методологія збору інформації для успішного функціонування PR-структур. Навчальний посібник написано з урахуванням світового та вітчизняного досвіду. Він призначений для студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, маркетологів, та тих практичних працівників, чия діяльність пов'язана з маркетингом.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12577
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pablik Rileishn.pdf287,53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.