Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12578
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГарматюк, Олена Валентинівна-
dc.date.accessioned2020-05-30T12:19:44Z-
dc.date.available2020-05-30T12:19:44Z-
dc.date.issued2019-12-
dc.identifier.citationГарматюк О. В., Дацюк А. М. Пошуковий маркетинг як сучасний інструмент цифрового маркетингу. Науково-практичний економічний журнал «Економічні студії». 2019. № 4 (26). С.35-38uk_UA
dc.identifier.issn2311–9306-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12578-
dc.description.abstractУ даній статті досліджено історію інтернет-маркетингу. Розглянуто теоретичну сутність цифрового і пошукового маркетингу. Розкрито основні та нетрадиційні складові пошукової оптимізації веб-сайтів, зокрема особливу увагу приділено контент-маркетингу, як новому перспективному засобу просування в мережі. Вказується, що роль маркетингового впливу на цільову аудиторію дедалі більше зростає. З’ясовано, що цифровий маркетинг активізується після появи інтересу у потенційного покупця, а сигналом до початку активної фази цифрового маркетингу є подача запиту до пошукових систем. Підкреслюється, що парадигма і концепція цифрового маркетингу, проявляються у філософії: «Співпрацюй з тими, хто цього хоче». Встановлено, що нині домінуючою пошуковою системою у світовому пошуку є Google.uk_UA
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;339.138-
dc.subjectпошуковий маркетингuk_UA
dc.subjectцифровий маркетингuk_UA
dc.subjectSEO-оптимізаціяuk_UA
dc.subjectконтент-маркетинuk_UA
dc.subjectмаркетинг у соціальних медіаuk_UA
dc.subjectпошукова оптимізаціяuk_UA
dc.titleПошуковий маркетинг як сучасний інструмент цифрового маркетингуuk_UA
dc.title.alternativeНауково-практичний економічний журнал "Економічні студії"uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SEARCH ENGINE MARKETING.pdf785,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.