Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12631
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Скрипник, Неля Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-30T14:15:06Z | - |
dc.date.available | 2020-05-30T14:15:06Z | - |
dc.date.issued | 2020-05-20 | - |
dc.identifier.citation | Скрипник Н. І. Співпраця закладів дошкільної освіти та сімʼї щодо розвитку музичних здібностей дошкільників. Вісник Польсько-української науково-дослідної лабораторії дидактики імені Я. А. Коменського. Вип. 1(20): Сучасні проблеми обдарованості особистості: матеріали 1 Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Умань, 20–21 травн. 2020 р.) / МОН України, НАПН України, Ін-т педагогіки [та ін.] ; [редкол.: Осадченко І. (голов. ред. та відп. за вип.), Васьківська Г., Велскоп В. [та ін.]. – Умань: Візаві, 2020. – 101 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12631 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається проблема розвитку художньо-творчих здібностей дітей та формуванні естетичного світосприйняття особистістю творів мистецтва. Акцент у цій проблемі переноситься на співпрацю закладів дошкільної освіти та сім'ї | uk_UA |
dc.publisher | Умань - ВПЦ «Візаві» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;37.0(477:438)(06) | - |
dc.relation.ispartofseries | В;53 | - |
dc.subject | співпраця | uk_UA |
dc.subject | сім'я | uk_UA |
dc.subject | музичні здібності дошкільників | uk_UA |
dc.subject | заклад дошкільної освіти | uk_UA |
dc.subject | розвиток | uk_UA |
dc.subject | дошкільники | uk_UA |
dc.title | Співпраця закладів дошкільної освіти та сімʼї щодо розвитку музичних здібностей дошкільників | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
myz_zdibnosti_doshk.pdf | 127,88 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.