Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12637
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Авраменко, Олег Борисович | - |
dc.contributor.author | Усатюк, Яна Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-30T18:15:19Z | - |
dc.date.available | 2020-05-30T18:15:19Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Авраменко О. Б., Усатюк Я. В. Теоретичні та методичні проблеми формування медіакомпетентності сучасного педагога. Наукові записки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; упор. Л. Л. Макаренко. 2019. Вип. СXХХХІV (144). (Серія педагогічні науки). С. 5–15. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12637 | - |
dc.description.abstract | В статті розглянуто основні підходи до визначення медіакомпетентності майбутнього вчителя інформатики, шляхи та питання ефективності і доцільності формування медіакомпетентності педагога з метою успішної реалізації освітніх завдань. Проаналізовано поточний стан розвитку теоретичного та методичного формування медіакомпетентності сучасного педагога та обґрунтовано необхідність застосування елементів медіаосвіти у навчально-виховному процесі. Визначено напрямки впровадження медіаосвіти в процес підготовки майбутнього вчителя інформатики та окреслено основні труднощі, які на сьогоднішній день його супроводжують. Проаналізовано, що впровадження медіа в освітній процес школи може бути ефективним лише за умови, медіакомпетентного вчителя, тобто вчителя, здатного якісно реалізувати на практиці можливості сучасних інформаційних та різноманітних медіа технологій, який вміє розуміти реальність, сконструйовану медіаджерелами. Це в свою чергу передбачає розробку та використання інформаційних ресурсів для методичної підтримки вчителів. Адже сучасний вищий навчальний заклад повинен готувати завзятих, ініціативних вчителів, які досконало володіють технікою як критичного, так і творчого мислення. Адже саме такий вчитель зможе допомогти учням адаптуватися в сучасному середовищі інформаційних змін та виховувати медіакомпетентне молоде покоління. | uk_UA |
dc.publisher | Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;37.091.12-051 | - |
dc.subject | медіаосвіта | uk_UA |
dc.subject | медіаграмотність | uk_UA |
dc.subject | медіакомпетентність | uk_UA |
dc.subject | медіакультура | uk_UA |
dc.subject | медіатехнології | uk_UA |
dc.subject | сучасний педагог | uk_UA |
dc.subject | теоретичні і методичні проблеми | uk_UA |
dc.title | Теоретичні та методичні проблеми формування медіакомпетентності сучасного педагога. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
vymogy_2019.pdf | 245,77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.