Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12640
Назва: Взаємне читання як спосіб покращення мікроклімату на заняттях
Автори: Авчіннікова, Галина Дмитрівна
Ключові слова: взаємне навчання
навчальна методика
робота в групах
читання текстів
Дата публікації: кві-2020
Видавництво: Умань - ВПЦ «Візаві»
Бібліографічний опис: Авчіннікова Г. Д. Взаємне читання як спосіб покращення мікроклімату на заняттях. Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. (Умань, 10 квіт. 2020 р.). Умань: Візаві, 2020. С. 8-10.
Опис: Взаємне читання допомагає студентам досліджувати, адже ефективним є лише активне свідоме навчання. В групах студенти мають можливість вчитися ставити запитання, брати під сумнів інформацію, шукати та вивчати її тощо. Нарешті, оскільки акт навчання змінює попередні знання й розширює здатність пізнавати нове, то відбуваються процеси рефлексії щодо нового матеріалу, дослідження причин і наслідків, пошуку можливостей його корисного застосування і модифікації старих уявлень про вивчену тему.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12640
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Авчіннікова тези викладацька конференція.pdfАвчіннікова Г. Д. Взаємне читання як спосіб покращення мікроклімату на заняттях. Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. (Умань, 10 квіт. 2020 р.). Умань: Візаві, 2020. С. 8-10.244,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.