Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12640
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАвчіннікова, Галина Дмитрівна-
dc.date.accessioned2020-06-02T05:46:14Z-
dc.date.available2020-06-02T05:46:14Z-
dc.date.issued2020-04-
dc.identifier.citationАвчіннікова Г. Д. Взаємне читання як спосіб покращення мікроклімату на заняттях. Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. (Умань, 10 квіт. 2020 р.). Умань: Візаві, 2020. С. 8-10.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12640-
dc.descriptionВзаємне читання допомагає студентам досліджувати, адже ефективним є лише активне свідоме навчання. В групах студенти мають можливість вчитися ставити запитання, брати під сумнів інформацію, шукати та вивчати її тощо. Нарешті, оскільки акт навчання змінює попередні знання й розширює здатність пізнавати нове, то відбуваються процеси рефлексії щодо нового матеріалу, дослідження причин і наслідків, пошуку можливостей його корисного застосування і модифікації старих уявлень про вивчену тему.uk_UA
dc.publisherУмань - ВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.subjectвзаємне навчанняuk_UA
dc.subjectнавчальна методикаuk_UA
dc.subjectробота в групахuk_UA
dc.subjectчитання текстівuk_UA
dc.titleВзаємне читання як спосіб покращення мікроклімату на заняттяхuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Авчіннікова тези викладацька конференція.pdfАвчіннікова Г. Д. Взаємне читання як спосіб покращення мікроклімату на заняттях. Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. (Умань, 10 квіт. 2020 р.). Умань: Візаві, 2020. С. 8-10.244,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.