Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12643
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНагайчук, Олена Валеріівна-
dc.contributor.authorМельникович, Анастасія Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-06-02T06:32:18Z-
dc.date.available2020-06-02T06:32:18Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationО.В. Нагайчук, А.М. Мельникович ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ 5-9 КЛАСІВ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ. Сучасні технології підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій, педагогів професійної освіти і фахівців образотворчого та декоративного мистецтва: теорія, досвід, проблеми: збірник наукових праць. Вип. 1. С. 148-152uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-2696-91-2-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12643-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано та обґрунтовано педагогічні умови для розвитку інтелекту учнів основної школи на уроках трудового навчання: розвиток здатності діяти подумки як інтегральної характеристики інтелекту; стимулювання інтелектуальної активності; забезпечення домінування інтелектуально-спонукального мотиву в структурі мотивації інтелектуальної діяльності.uk_UA
dc.publisherВінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;373.5.091.2:62]:37.091.33-027.22:796-
dc.subjectінтелектуальний розвитокuk_UA
dc.subjectінтелектуальна активністьuk_UA
dc.subjectінтелектуально-спонукальний мотивuk_UA
dc.subjectздатності діяти подумки вчитель трудового навчанняuk_UA
dc.titleПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ 5-9 КЛАСІВ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pedagogіchnі_umovi_іntelektual'noї_dіyal'nostі.pdf268,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.