Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12652
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХоменко, Людмила Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-06-02T08:06:17Z-
dc.date.available2020-06-02T08:06:17Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationХоменко Л. М. Аналіз організації конструкторської діяльності учнів на уроках технологій / Л. Хоменко // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. – Умань, 2020. – Вип. 1. – С. 213-221uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12652-
dc.description.abstractГотовність до творчості, інноваційний стиль мислення – це ті якості, які необхідно розвивати в процесі навчання й виховання школярів. У зв’язку з цим перед сучасною педагогічною наукою та школою гостро стоїть питання про необхідність докорінних реформ у галузі освіти, спрямованих на всебічну підготовку підростаючого покоління, його цілісне й гармонійне формування, підвищення інтелектуального потенціалу особистості. Важлива роль у вирішенні цієї проблеми належить організації навчально-виховного процесу в школі, який спроможний забезпечити розвиток кожного школяра, створення таких умов, завдяки яким творчий розвиток кожного є умовою вільного розвитку всіх учнів. Разом з тим практика свідчить про те, що вчитель не завжди використовує можливості навчальних занять для розвитку творчості, формування індивідуальності учнів, їх самостійності, ініціативності, що дуже важливо саме в підлітковому віці, коли відбувається вибір певної соціальної позиції. В статті розглянуті питання особливостей ознайомлення учнів з конструювання, моделювання швейних виробів на уроках технологій. Проведено аналіз досвіду роботи вчителів, що стосується даних тем, обґрунтовано мотиваційні можливості, виявлено цікаві прийоми та методи навчання.uk_UA
dc.publisherУмань - ВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;677-
dc.subjectпроектуванняuk_UA
dc.subjectтематичний планuk_UA
dc.subjectзавданняuk_UA
dc.subjectдосвідuk_UA
dc.subjectтехнічне моделюванняuk_UA
dc.subjectпредметuk_UA
dc.titleАналіз організації конструкторської діяльності учнів на уроках технологійuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття .pdf440,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.