Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12656
Title: Гейміфікація як сучасний інструмент розвитку туризму
Authors: Кирилюк, Ірина Миколаївна
Keywords: туризм
гейміфікація
новація
технологія
маркетинг
ігрові елементи
Issue Date: 2020
Publisher: Вид. центр КНУКіМ
Citation: Кирилюк І. М. Гейміфікація як сучасний інструмент розвитку туризму. Україна у світових глобалізаційних процесах: культура, економіка, суспільство: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. конф., Київ, 25–26 берез., 2020 р. / М-во освіти і науки України; Київ. ун-т культури, Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. Київ: Вид. центр КНУКіМ, 2020. С.93-96.
Series/Report no.: УДК;33+316.7](477)
Abstract: Досліджено гейміфікацію як сучасний елемент розвитку туризму. Гейміфікація є маркетинговою новацією у сфері туризму та виступає конкурентною перевагою підприємств та дестинацій. Використання ігрового формату в туристичних послугах дозволяє залучити нових, утримати та мотивувати постійних споживачів та стає невід’ємною складовою більшості туристичних подорожей.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12656
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ГЕЙМІФІКАЦІЯ ЯК СУЧАСНИЙ ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ.pdfКирилюк І. М. Гейміфікація як сучасний інструмент розвитку туризму. Україна у світових глобалізаційних процесах: культура, економіка, суспільство: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. конф., Київ, 25–26 берез., 2020 р. / М-во освіти і науки України; Київ. ун-т культури, Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. Київ: Вид. центр КНУКіМ, 2020. С.93-96.169,96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.