Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12683
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГуменюк, Алла Валеріївна-
dc.contributor.authorБолецька, Валентина Петрівна-
dc.date.accessioned2020-06-16T06:19:02Z-
dc.date.available2020-06-16T06:19:02Z-
dc.date.issued2020-03-
dc.identifier.citationЛогістичний менеджмент: проблеми, перспективи та геостратегічні вектори розвитку: матеріали міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 20 березня, 2020 р., м. Умань. Редкол.: Новак І.М. (відп. ред.) та ін. Умань: Редакційно-видавничий відділ Уманського національного університету садівництва, 2020. С.117-119uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12683-
dc.description.abstractДля успішного функціонування туристичної індустрії в Україні слід використовувати зарубіжний досвід, зокрема логістичні підходи до управління інформаційними потоками у цій сфері економіки. Глобалізація економіки та розширення масштабів туристичної діяльності, посилення взаємозв’язків між матеріальними, фінансовими та інформаційними потоками зумовлює необхідність пошуків нових підходів до управління цими процесами. На сучасному етапі розвитку туристичного ринку існують проблеми інформаційного забезпечення туристичних підприємств та споживачів їхніх послуг. Для покращення поінформованості підприємств і туристів, необхідно застосовувати логістичні підходи до управління туристичним бізнесом чи територією, формувати національну систему туристичних інформаційних центрів, створити дієвий комплексний туристичний бренд (який об’єднуватиме національний та місцеві бренди), що підвищуватиме поінформованість на внутрішньому і зарубіжних ринках, тобто активізуватиме логістичні інформаційні потоки. Крім того, важливо сформувати комплекс заходів з оптимізації інформаційних потоків у системі управління логістикою туризму, застосовуючи інформаційну логістикуuk_UA
dc.publisherРедакційно-видавничий відділ Уманського національного університету садівництва, 2020uk_UA
dc.subjectінформаційна логістика в туризміuk_UA
dc.subjectТуристичний брендuk_UA
dc.subjectнаціональна система туристичних інформаційних центрівuk_UA
dc.subjectоптимізація інформаційних потоківuk_UA
dc.titleІНФОРМАЦІЙНА ЛОГІСТИКА В ТУРИЗМІ: СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ, МЕТА І ЗАВДАННЯuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Матеріали конференції УНУС.pdf877,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.