Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12688
Title: Пошуковий маркетинг як сучасний інструмент цифрового маркетингу
Other Titles: Науково-практичний економічний журнал "Економічні студії"
Authors: Гарматюк, Олена Валентинівна
Keywords: вірусний маркетинг
маркетинг чуток
медіа простір
маркетингові комунікації
візуальній контент
цільова аудиторія
Issue Date: Dec-2019
Publisher: «Львівська економічна фундація»
Citation: Гарматюк О. В., Дацюк А. М. Пошуковий маркетинг як сучасний інструмент цифрового маркетингу. Науково-практичний економічний журнал «Економічні студії». 2019. № 4 (26). С.35-38.
Abstract: Розглянуто вітчизняний і закордонний досвід використання вірусного маркетингу. Систематизовано найбільше фективні інструменти вірусного маркетингу і визначено його основні напрямки застосування в практичній діяльності сучасного українського бізнесу. Описано недоліки і переваги вірусного маркетингу, приклади доцільного та невдалого застосування. Доведено, що вірусний маркетинг сприяє розповсюдженню рекламної інформації у вигляді «сарафанного радіо», а носіями інформації є самі отримувачі рекламного звернення. Наведено основні складові вірусного контенту, надано їх характеристику та схему – технологію розповсюдження маркетингової інформації. З врахуванням закордонного досвіду визначено специфіку та високу ефективність застосування вірусного маркетингу, що дозволяє розповсюдити рекламні звернення серед потенційних споживачів.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12688
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ASPECTS OF APPLICATION OF VIRUS MARKETING.pdf793,47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.