Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12688
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГарматюк, Олена Валентинівна-
dc.date.accessioned2020-06-16T06:35:01Z-
dc.date.available2020-06-16T06:35:01Z-
dc.date.issued2019-12-
dc.identifier.citationГарматюк О. В., Дацюк А. М. Пошуковий маркетинг як сучасний інструмент цифрового маркетингу. Науково-практичний економічний журнал «Економічні студії». 2019. № 4 (26). С.35-38.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12688-
dc.description.abstractРозглянуто вітчизняний і закордонний досвід використання вірусного маркетингу. Систематизовано найбільше фективні інструменти вірусного маркетингу і визначено його основні напрямки застосування в практичній діяльності сучасного українського бізнесу. Описано недоліки і переваги вірусного маркетингу, приклади доцільного та невдалого застосування. Доведено, що вірусний маркетинг сприяє розповсюдженню рекламної інформації у вигляді «сарафанного радіо», а носіями інформації є самі отримувачі рекламного звернення. Наведено основні складові вірусного контенту, надано їх характеристику та схему – технологію розповсюдження маркетингової інформації. З врахуванням закордонного досвіду визначено специфіку та високу ефективність застосування вірусного маркетингу, що дозволяє розповсюдити рекламні звернення серед потенційних споживачів.uk_UA
dc.publisher«Львівська економічна фундація»uk_UA
dc.subjectвірусний маркетингuk_UA
dc.subjectмаркетинг чутокuk_UA
dc.subjectмедіа простірuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectвізуальній контентuk_UA
dc.subjectцільова аудиторіяuk_UA
dc.titleПошуковий маркетинг як сучасний інструмент цифрового маркетингуuk_UA
dc.title.alternativeНауково-практичний економічний журнал "Економічні студії"uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ASPECTS OF APPLICATION OF VIRUS MARKETING.pdf793,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.