Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12689
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГарматюк, Олена Валентинівна-
dc.date.accessioned2020-06-16T06:36:02Z-
dc.date.available2020-06-16T06:36:02Z-
dc.date.issued2020-03-
dc.identifier.citationГарматюк О. В., Подзігун С. М. Партнерство як інструмент підвищення інноваційноcті фармацевтичних підприємств. The 2nd International scientific and practical conference «Innovative development of science and education», April 26-28, 2020. SGT Publishing House, Athens, Greece. 2020. P.503-506.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12689-
dc.description.abstractьогодні інновації стають ключовим чинником розвитку для більшості підприємств. Лікарське забезпечення населення, як в Україні, так і за кордоном, належить до найважливіших показників соціального розвитку суспільства і індикатором добробуту населення. Фармацевтична галузь володіє великим ресурсним потенціалом, в тому числі науково-технічним і інтелектуальним, не втрачений ряд перспективних науково-технічних розробок, передових технологій, що могло б сприяти інноваційному розвитку галузі. Аналіз відповідного зарубіжного досвіду показує, що найбільша ефективність інноваційної діяльності та стале економічне зростання можуть бути досягнуті лише при одночасному і взаємно зацікавленій участю як держави, так і приватного сектора.uk_UA
dc.publisherScientific Publishing Centeruk_UA
dc.subjectфармацевтична галузьuk_UA
dc.subjectпартнерствоuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectіноваційні лікарські засобиuk_UA
dc.titleПАРТНЕРСТВО ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ІННОВАЦІЙНОCTІ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
garmatiuk O.pdf1,7 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.