Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12692
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолонтаєвська, Світлана Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-06-16T06:37:28Z-
dc.date.available2020-06-16T06:37:28Z-
dc.date.issued2019-12-03-
dc.identifier.citationКолонтаєвська С.В. Формування уявлень про моральні цінності у дітей старшого дошкільного віку . Сучасний рух науки: тези доп. IX міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 2-3 грудня 2019 р. – Дніпро, 2019. – Т.2. – С.61-65uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12692-
dc.descriptionМоральне виховання – це цілеспрямований процес формування у підростаючого покоління високої свідомості, моральних почуттів і поведінки відповідно до ідеалів і принципів моралі. Саме в ході морального виховання формуються такі моральні цінності як доброчесність, добросовісність, щиросердність, працьовитість, пошана до старших, чуйність, співчуття, доброта, радість за інших.uk_UA
dc.description.abstractНа сучасному етапі в наукових площинах психології сконцентровані проблеми, вирішення яких спрямоване на забезпечення розвитку в підростаючої особистості моральних цінностей як найсуттєвіших в аксіологічній сфері людини. Тому й необхідне адекватне науково-психологічне вирішення проблем, пов'язаних із формуванням моральних цінностей у дітей старшого дошкільного віку як споконвічної засади людського існування.uk_UA
dc.publisherРедакція Міжнародного електронного науково-практичного журналу «WayScience», Дніпроuk_UA
dc.subjectморальні цінностіuk_UA
dc.subjectморальні якостіuk_UA
dc.subjectдіти старшого дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectдошкільникиuk_UA
dc.titleФормування уявлень про моральні цінності у дітей старшого дошкільного вікуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Колонтаєвська_тези доповіді.pdfНа сучасному етапі в наукових площинах психології сконцентровані проблеми, вирішення яких спрямоване на забезпечення розвитку в підростаючої особистості моральних цінностей як найсуттєвіших в аксіологічній сфері людини. Тому й необхідне адекватне науково-психологічне вирішення проблем, пов'язаних із формуванням моральних цінностей у дітей старшого дошкільного віку як споконвічної засади людського існування.353,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.