Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12721
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бевз, Валентина Григорівна | - |
dc.contributor.author | Годованюк, Тетяна Леонідівна | - |
dc.contributor.author | Дубовик, Віталій Васильович | - |
dc.date.accessioned | 2020-08-11T08:36:04Z | - |
dc.date.available | 2020-08-11T08:36:04Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Бевз В. Г., Годованюк Т. Л. Дубовик В. В. Реалізація технологічного підходу у навчанні майбутніх учителів математики. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. 2019. №3. С. 182–195. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12721 | - |
dc.description.abstract | В інформаційному світі під час навчання студенти мають за невеликі проміжки часу пропускати через себе велику кількість інформації та диференціювати її відповідно до вимог, потреб і бажань суб’єктів освітнього процесу. Саме тому домінантною ознакою навчально-пізнавальної діяльності майбутнього вчителя математики має стати глибоке знання та розуміння всіх механізмів процесу навчання, тобто технологічність – досягнення поставленої мети на основі використання раціональної системи дій викладача і студентів (вчителя та учнів). Одна з перших технологій в освіті – програмоване навчання – з'явилася в серединіминулого століття. Характерними рисами цієї технології є чітке формулювання навчальної мети та надання алгоритму її досягнення. Ще одна технологія бере свій початок з середини минулого століття – це технологія перспективно-випереджального навчання. Основна ідея цієї технології – створення комфортного навчального середовища й умов для забезпечення успіху в навчанні. Обидві ці технології відносяться до педагогічних технологій на основі ефективності управління та організації процесу навчання. Особливої актуальності в процесі підготовки майбутніх учителів набуває самостійна робота студентів, оскільки такий вид навчально-пізнавальної діяльності вони мають пропагувати у роботі з майбутніми вихованцями у закладах загальної середньої освіти. Тому, в контесті дослідження розглядалося питання про організацію самостійної роботи студентів на основі перспективно-випереджувальної технології з використанням ІКТ. Для інтенсифікації підготовки майбутніх учителів математики на основі ефективної самостійної роботи студентів запропоновано осучаснити та адаптувати для студентської аудиторії дві відомі технології – перспективно-випереджального та програмованого навчання. Основна ідея – за допомогою відкритих онлайн курсів та інших сервісів (подкасти, інтерактивна стрічка часу, електронних посібників тощо) виносити на самостійне опрацювання студентами окремих навчальних тем, випереджаючи їх вивчення в аудиторії. | uk_UA |
dc.publisher | Бердянський державний педагогічний університет | uk_UA |
dc.subject | майбутні вчителі математики | uk_UA |
dc.subject | педагогічні технології | uk_UA |
dc.subject | самостійна робота | uk_UA |
dc.subject | перспективно-випереджувальна технологія | uk_UA |
dc.subject | програмоване навчання | uk_UA |
dc.subject | подкасти | uk_UA |
dc.subject | стрічка часу | uk_UA |
dc.title | РЕАЛІЗАЦІЯ ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ У НАВЧАННІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття_Бердянськ_кінц _1_.pdf | 504,89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.