Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12725
Назва: Теоретичні аспекти використання навчальних середовищ для організації дистанційного навчання
Автори: Ткачук, Галина Володимирівна
Ключові слова: дистанційне навчання
системи управління навчанням
онлайн-сервіси
хмаро-орієнтовані середовища
Дата публікації: 24-кві-2020
Видавництво: Інтернет-конференція
Бібліографічний опис: Ткачук Г.В. Теоретичні аспекти використання навчальних середовищ для організації дистанційного навчання: Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Неперервна педагогічна освіта: стан, проблеми, перспективи», м. Умань, 24 квітня 2020 року. С.123-127
Короткий огляд (реферат): Нині питання організації дистанційного навчання набуває нової актуальності у зв’язку карантином в закладах вищої освіти. Необхідність швидкого реагування на зміни в соціальному житті людини породжують нові проблеми, пов’язані із забезпеченням освітнього процесу. Однією з таких проблем є проблема вибору ефективного навчального середовища для організації навчання тощо. Проаналізовані у роботі навчальні середовища для організації дистанційної освіти мають значний потенціал і відкривають широкі перспективи не тільки для освітніх установ, а й для окремої людини, зацікавленої в отриманні якісної освіти, адже вони створюють можливість для безперервного навчання з підтримкою мобільних технологій і сервісів соціальних мереж, роблять сам процес навчання цікавим та інтерактивним.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12725
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tkachuk.pdf153,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.